Saturday, August 20, 2011

Not entirely convinced

1-color

5 their rebelling minds:

ummi said...

the feeling is normal for ppl like us.pray hard that everything will turn out convincing:):) bila nxt scan?:)

Irtiyah said...

salam

tahniah sayang.. saya baru tahu semalam kot.

ada terbaca dalam blog ttc rupanya awak..

ya sikit memang ada 'rasa' tp for sure.. biarlah kamu dengan kebahagiaan yg kamu layak dapat. suatu hari nanti saya juga mengharap org lain mendoakan saya juga.

tahniah dan tahniah.. take care..
semoga semua selamat. dan wahai ibu.. doakan kawan ni ya.

hugs~

Ayien Azreen said...

doa banyak2 dear... n jgn risau sgt yer...

FizLux said...

Salam Amira,

Baca Surah Al Ikhlas banyak2 msa awal2 pregnant ni ye Mira...smbil baca tu usap perut ke atas. InsyaAllah..

Tahniah..

Lady Mira said...

Ummi - hari tu dh terscan awal masa week 6 sbb sakit perut. Official scan will be on coming wednesday.

Kak Irtiyah - Walaikumsalam dan terima kasih. Kak, plz keep me in your loop.. jgn kluarkan saya plz? saya sentiasa doakan akak and nk tau perkembangan akak jugak. InsyaAllah time akak akan tiba juga.

Ayien - yeah

MommyAgharr - terima kasih untuk tips... insyaAllah akan amalkan sentiasa.

free counters